ДЕМО Версія UA-Бюджет. Комплексний облік для бюджетних установ
Демо Версія. UA-Бюджет. Комунальне підприємство
UA - БЮДЖЕТ . комплексний облік для бюджетних установ
Демо Версія. UA-Бюджет. Комунальне підприємство
UA - БЮДЖЕТ . комплексний облік для бюджетних установ
РІШЕННЯ ДЛЯ КОМПЛЕКСНОЇ АВТОМАТИЗАЦІЇ ОБЛІКУ УСТАНОВ БЮДЖЕТНОЇ СФЕРИ ТА ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ
UA - Бюджет забезпечує автоматизацію бухгалтерського та фінансового обліку, розрахунку заробітної плати та ведення кадрового обліку бюджетних установ, включаючи підготовку обов’язкової (регламентованої) звітності в установах, які фінансуються з державного, обласного та місцевого бюджетів, і ведуть облік за планом рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі.
Програма призначена для одержувачів, розпорядників, головних розпорядників бюджетних коштів, органів державної влади, органів місцевого самоврядування, силових відомств, установ культури, науки і освіти, фінансових органів, органів казначейства в частині виконання кошторису на своє утримання.
Програму розроблено відповідно до вимог і положень діючих нормативних документів Міністерства фінансів України, Державної казначейської служби України (ДКСУ) з ведення бюджетного обліку, виконання бюджету. У програмі реалізовано стандартну методологію обліку для бюджетних установ відповідно до чинного законодавства України, з урахуванням національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі.
До складу конфігурації UA - Бюджет . Комплексний облік для бюджетних установ редакції 1.1 включено новий план рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі, що вступив в дію з 1 січня 2017 року згідно Міністерства фінансів України «Про затвердження Плану рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі» № 1203 від 31.12.2013 р.
ФУНКЦІОНАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ РЕДАКЦІЇЇ 1.1
ФУНКЦІОНАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ РЕДАКЦІЇЇ 1.1
Фінансовий облік
- Облік затверджених кошторисних показників за загальним й спеціальним фондами.
- Для коректного формування квартальної звітності за коштами спеціального фонду передбачено ведення кошторисних показників витрат небюджетних коштів за кодами доходу, за рахунок отримання яких ці витрати будуть зроблені.
- Ув’язка «Кошторис – Договір - Зобов’язання - Фінансове зобов’язання - Платіжне доручення». Немає необхідності дублювати роботу в обліковій та казначейській системах.
- Реєстрація складу реєстрів документів, які передаються в ДКСУ. Контроль переданих за реєстрами документів.
- Формування форм для друку та електронних файлів у форматі ПЗ «Мережа» ДКСУ.
- Довільна кількість джерел фінансування.
Облік договорів
- система веде облік договорів з постачальниками та покупцями з урахуванням їх специфікацій.
- Для договорів з постачальниками окремо враховується відповідність договору кошторисним показникам.
- Можливість додавати до електронних документів скан-копії оригіналів.
- Пакетне вивантаження документів «Договір», «Додаткова угода», «Надходження ТМЦ», «Надходження НА» та «Отримання послуг», а також специфікацій до них для оприлюднення на єдиному веб-порталі використання публічних коштів E-Data.
Облік грошових коштів, зобов’язань
- реєстрація взяття зобов’язань.
- реєстрація взяття фінансових зобов’язань.
- Формування платіжних документів - підготовка платіжних документів у Держказначейство, для виконання платежів постачальникам, перерахування сум заробітної плати, сум підзвіт і т. д..
- Ведення розрахунків з постачальниками, покупцями й підзвітними особами.
- Валютний облік.
- Розрахунки з підзвітними особами.
- Облік фінансування, та отриманих асигнувань.
- Бухгалтерській облік операцій.
Облік матеріальних цінностей
- облік необоротних активів та запасів реалізовано відповідно до вимог Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку в державному секторі 121 «Основні засоби» та 123 «Запаси», затверджені наказом Міністерства фінансів України № 1202 від 12.102010 р.
- облік у розрізі джерел фінансування і КЕКВ.
- облік по партіях.
- налаштування методу обліку собівартості для кожного з рахунків обліку.
- розрахунок собівартості матеріальних цінностей у момент відображення господарської операції.
- проведення інвентаризації.
- гнучке налаштування складу рахунків обліку матеріальних цінностей.
Облік послуг
- Реалізація послуг стороннім організаціям (дозволяє проводити групові реалізації).
- Автоматична виписка документів.
- Надходження послуг від постачальників.
Бухгалтерський облік взаєморозрахунків
- Виписка актів звірки взаєморозрахунків та проведення інвентаризації заборгованості.
- дозволяє вести взаєморозрахунки у таких розрізах:
Заробітна плата та кадри
- розрахунок заробітної плати у розрізі джерел фінансування та КЕКВ.
- розрахунок грошового забезпечення військовослужбовців і прирівняних до них осіб.
- розрахунок грошового утримання службовців на державній службі.
- розрахунок заробітної плати працівників відповідно до їх педагогічного навантаження.
- розрахунок регламентованих законодавством податків із співробітників і внесків на фонд оплати праці.
- відображення нарахованої зарплати і податків у витратах установи.
- для розрахунку сум нарахувань та утримань передбачена можливість використовувати довільні формули, у яких крім широкого переліку напередвизначених показників і показників, створених користувачами, є можливість застосовувати арифметичні дії, математичні функції та умовні вирази.
- облік кадрів та аналіз кадрового складу.
- автоматизація кадрового діловодства.
- формування регламентованої звітності для подачі у фонди, ДПІ, органи статистики.
Звітність
- Можливість побудови звітів за узагальненими кодами економічної класифікації видатків (КЕКВ).
- Облік ПДВ, реєстрація вхідних і вихідних податкових накладних.
- Формування стандартних бухгалтерських звітів, які дозволяють аналізувати дані за залишками, оборотами рахунків та за проводками у різних розрізах (наприклад, Оборотно-сальдова відомість, Шахова відомість, Обороти рахунку, Картка рахунку, Аналіз субконто, тощо).
- Картки аналітичного обліку.
- Меморіальні ордери.
- Спеціалізовані звіти.
- Фінансова та казначейська звітність.
Сервісні можливості
- Повнотекстовий пошук даних – пошук довільного тексту за всіма об'єктами конфігурації (документами, довідниками тощо).
- Встановлення дати заборони редагування документів в розрізі підсистем обліку, користувачів.
- Створення розподілених інформаційних баз для обміну даними з віддаленими підрозділами.
- Налаштування автоматичного резервного копіювання.
Стипендія
- Дозволяє виконувати нарахування сум стипендії та інших довільних нарахувань та утримань студентам.
- Розрахунок регламентованих законодавством податків з нарахованих сум (податок на доходи фізичних осіб, військовий збір).
- Відображення сум нарахувань та податків у звітності.
Соціально-економічний ефект
Програмні рішення UA - Бюджет обрані, апробовані та успішно застосовуються органами виконавчої влади, їх територіальними підрозділами, регіональними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування і підвідомчими установами. Рішення призначені для автоматизації ведення обліку у всіх установах бюджетного сектора: державні управління та інспекції, фонди, місцеві ради всіх рівнів; силові відомства МВС, СБУ, виконання покарань, Міноборони, МНС; наукові інститути, середні школи, профтехучилища, коледжі, ліцеї, університети, академії, лікарні, поліклініки тощо.
Використання типових тиражованих рішень в мережі підвідомчих установ дозволяє істотно заощадити бюджетні кошти і організувати виконання бюджету, ведення бюджетного обліку і складання звітності на єдиних методологічних принципах в усіх підвідомчих установах.
Прикладні рішення на платформі UA - Бюджет для бюджетних установ різних рівнів дозволяють забезпечити досягнення позитивного результату за цілим рядом напрямків:
- своєчасне врахування змін в нормативних актах, які регулюють діяльність органів державного управління.
- підвищення оперативності і якості планування, виконання бюджету, використання державного майна, закупівель, бюджетного обліку та звітності.
- посилення фінансового контролю, підвищення його якості, скорочення витрат бюджетних коштів через їх нецільове витрачання.
- підвищення управління бюджетним процесом, загалом за рахунок наявності у будь-який момент часу оперативної і достовірної інформації про фінансово-економічний стан території.
- підвищення якості ухвалення обґрунтованих управлінських рішень.
- зниження загальних витрат, що виникають у зв'язку з недоступністю інформаційних ресурсів.
- підвищення якості надання державних послуг населенню.
- підвищення ефективності і результативності використання бюджетних коштів.
UA - БЮДЖЕТ . КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО
РІШЕННЯ призначено для автоматизації бухгалтерського обліку комунальних унітарних підприємств: комунального некомерційного підприємства або комунального комерційного підприємства , що здійснюють будь-які види комерційної і некомерційної діяльності: надання послуг, виробництво, тощо, у відповідності до чинного законодавства України та забезпечує складання обов'язкової звітності.
Програмний продукт дозволяє ведення обліку неприбуткової і комерційної діяльності в єдиній інформаційній базі та забезпечує вирішення повсякденних завдань, що постають перед бухгалтерською службою комунального унітарного підприємства.
UA - БЮДЖЕТ . Комунальне підприємство містить план рахунків бухгалтерського обліку, що відповідає Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Плану рахунків бухгалтерського обліку й Інструкції про його використання» від 30 листопада 1999р. №291. Склад рахунків, організація аналітичного, валютного, кількісного обліку на рахунках відповідає вимогам законодавства по веденню бухгалтерського обліку та відображенню даних у звітності. У разі необхідності користувачі можуть самостійно створювати додаткові субрахунки і розрізи аналітичного обліку.
ФУНКЦІОНАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ. РЕДАКЦІЇ 1.0
ФІНАНСОВИЙ ОБЛІК
- Облік затверджених кошторисних показників за загальним і спеціальним фондами.
- Для коректного формування бюджетної звітності за коштами спеціального фонду передбачено ведення кошторисних показників витрат небюджетних коштів за кодами доходу, за рахунок отримання яких ці витрати будуть зроблені.
- Ув’язка «Кошторис – Договір - Зобов’язання - Фінансове зобов’язання - Платіжне доручення». Немає необхідності дублювати роботу в обліковій та казначейській системах.
- Реєстрація складу реєстрів документів, які передаються в ДКСУ. Контроль переданих за реєстрами документів.
- Формування форм для друку та електронних файлів у форматі ПЗ «Мережа» ДКСУ.
- Довільна кількість джерел фінансування.
ОБЛІК ДОГОВОРІВ
Система веде облік договорів з постачальниками та покупцями з урахуванням їх специфікацій. Для договорів з постачальниками окремо враховується відповідність договору кошторисним показникам. Можливість додавати до електронних документів скан-копії оригіналів. Пакетне вивантаження документів «Договір», «Додаткова угода», «Надходження ТМЦ», «Надходження НА» та «Отримання послуг», а також специфікацій до них для оприлюднення на єдиному веб-порталі використання публічних коштів E-Data.
ОБЛІК ГРОШОВИХ КОШТІВ, ЗОБОВ'ЯЗАНЬ
- Реєстрація взяття зобов’язань.
- Реєстрація взяття фінансових зобов’язань.
- Формування платіжних документів - підготовка платіжних документів у Держказначейство для виконання платежів поста¬чальникам, перерахування сум заробітної плати, підзвітних сум тощо.
- Ведення розрахунків з постачальниками, покупцями і підзвітними особами.
- Валютний облік.
- Розрахунки з підзвітними особами.
- Облік фінансування та отриманих асигнувань.
- Завантаження банківських виписок з ПТК «Клієнт казначейства – Казначейство»
ОБЛІК МАТЕРІАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ
- Облік матеріальних цінностей розділений за наступними напрямками:
- Облік необоротних активів.
- Облік запасів.
- Облік у розрізі джерел фінансування.
- Облік по партіях.
- Налаштування методу обліку собівартості для кожного з рахунків обліку окремо.
- Розрахунок собівартості матеріальних цінностей у момент відображення господарської операції.
- Нарахування зносу.
- Проведення інвентаризації.
- Гнучке налаштування складу рахунків обліку матеріальних цінностей.
- Облік продуктів харчування, облік виробництва страв, ведення план-меню, розрахунок собівартості випуску.
- Ведеться кількісно-сумовий облік.
ОБЛІК ПОСЛУГ
- Реалізація послуг стороннім організаціям (дозволяє проводити групові реалізації).
- Надходження послуг від постачальників.
- Формування цін покупців (за видами цін та об’єктами ціноутворення), з автоматичним заповненням ціни в документах реалізації, облік індивідуальних цін.
Налаштування методу обліку ПДВ за видами діяльності, у тому числі, з прив’язкою до джерела фінансування та структурного підрозділу. Автоматичний розрахунок сум ПДВ господарських операцій. Ручне коригування методів обліку та сум ПДВ в залежності від господарської операції. Контроль правильності формування вихідних податкових накладних. Вивантаження податкових накладних в усі системи електронної звітності.
БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК ВЗАЄМОРОЗРАХУНКІВ
- Виписка актів звірки взаєморозрахунків та проведення інвентаризації заборгованості дозволяє вести взаєморозрахунки у таких розрізах:
- Джерела фінансування;
- КЕКВ;
- Контрагент;
- Договір;
- Документ розрахунків (наявність даного розрізу залежить від функціональних опцій).
ЗАРОБІТНА ПЛАТА ТА КАДРИ
- Розрахунок заробітної плати у розрізі джерел фінансування та КЕКВ.
- Розрахунок регламентованих законодавством податків із співробітників і внесків на фонд оплати праці.
- Відображення нарахованої зарплати і податків у витратах установи.
- Для розрахунку сум нарахувань та утримань передбачена можливість використовувати довільні формули, у яких, крім широкого переліку наперед визначених показників і показників, створених користувачами, є можливість застосовувати арифметичні дії, математичні функції та умовні вирази.
- Облік депонованої заробітної плати.
- Нарахування за середнім заробітком (відпустки, лікарняні тощо).
- Розрахунки з ФСС.
- Облік кадрів та аналіз кадрового складу.
- Автоматизація кадрового діловодства.
- Формування регламентованої звітності для подачі у фонди, ДПІ.
- Формування довільної звітності з аналізу фонду оплати праці, нарахувань, утримань, податків тощо.
- Відображення даних розрахунку заробітної плати у бухгалтерському обліку.
ЗВІТНІСТЬ
- Можливість побудови звітів за узагальненими кодами економічної класифікації видатків (КЕКВ).
- Облік ПДВ, реєстрація вхідних і вихідних податкових накладних.
- Формування стандартних бухгалтерських звітів, які дозволяють аналізувати дані за залишками, оборотами рахунків та за проводками у різних розрізах (наприклад, Оборотно-сальдова відомість, Шахова відомість, Обороти рахунку, Картка рахунку, Аналіз субконто тощо).
- Журнал ордери.
- Спеціалізовані звіти.
- Фінансова та бюджетна звітність.
- Формування госпрозрахункової фінансової звітності за П(С)БО №1.